donderdag 21 november 2013

Rollercoster van Emoties

Hallo daar was ik weer! Inmiddels ruim 8 weken zwanger , maar al aardig wat gebeurd!
Ik zou bij het begin  beginnen.
Na de eerste echo nog steeds niet op me bolk geklommen. Maar uit eindelijk begon ik er in te geloven.
Misselijkheid 24/7 en overgeven en dat werd steeds meer.
Maar toen kreeg ik vrijdag 15 november s ávonds een klap in me gezicht na een wc bezoek  Bloed verlies Neee Nee kon ik alleen maar denken.  Ik me zelf rustig proberen te krijgen!
Toen kreeg ik giga krampen  ahhh nee schrok me ter pletten. Maar gelukkig kwam dat van me darmen!
Maar nog steeds bij druk zetten bruin bloed verlies op het wc papiertje!
Ik besloot maar naar bed te gaan en dan te gaan slapen dat lukte boven wonder.
Zaterdag ochtend zat het me toch niet lekker!! Ook nog bruin verlies bij druk zetten.
Ik heb de hab gebeld en  we mochten komen!
Daar bij de arts  mijn verhaal gedaan. Het zat hem niet lekker dat ik buikpijn had. Hij verwees me door naar het ziekenhuis om een echo te laten maken.
Wij dus op naar het andere ziekenhuis. Daar moesten we wachten de minuten leken uren.
Uiteindelijk werd ik binnen geroepen weer me verhaal doen aan de CO assistent!
Zei overleggen met de arts en die kwam weer verhaal doen en mocht ik gaan liggen.
Inwendige echo! Grrr me blaas was te vol. Ik dus eerst naar de wc.
Weer gaan liggen en toen kon ze naar even zoeken mijn baarmoeder vinden(die is extreem naar achteren gekanteld) Pff wat een opluchting onze kleine Frummel leeft nog! waar  bloed verlies vandaan komt kon ze niet zien. Waarschijnlijk een adertje!
Wij met opgelucht gevoel weer naar huis.
Maandag weer een echo gehad want die stond toch al gepland. Weer een goede echo! Frummel leeft nog!
En bewoog zelfs al een beetje!




Helaas  werd het over geven wel steeds meer en meer. Sinds gisteren  ook echt niks binnen en gisteren avond weer bruinbloed verlies (dat was weg) en bloed bij het overgeven.  Dus vanmorgen naar  de huis arts geweest en zakjes voor mijn ontlasting gekregen zodat ik minder druk hoef te zetten en  gember pillen tegen de misselijkheid.

Zo dat was me een weekje wel zeg!
Dinsdag afspraak gyn! Dan probeer ik weer een update te doen.

Toedels.

1 opmerking:

  1. fwsrqwrqWRqrwRhttps://nieuwerondenieuwekansen.blogspot.com/logout?d=https://www.blogger.com/logout-redirect.g?blogID%3D3772642208372653187%26postID%3D2824849663101173787

    BeantwoordenVerwijderen