zaterdag 9 november 2013

Wat een zenuwen maar wat bijzonder!!

Sorry lieve mensen dat ik nu pas van me laat horen!
Gisteren drukke dag gehad. Eerst echo,daarna naar een school voor zoonlief wezen kijken en daarna boodschappen gedaan voor zijn verjaardagsfeest voor vandaag!

Maar nu terug op de echo!!

Dahmzzz wat was ik zenuwachtig! Ik had smorgens vroeg alle doem scenario's  al voorbij laten gaan!
Eindelijk was het dan zo ver om weg te gaan!
Daar aangekomen moesten we nog even wachten ik kneep echt !
Uiteindelijk werden we precies optijd(wat voor mij niet zo voelde haha) binnen geroepen en mocht me meteen uit kleden en op de stoel/ bank gaan liggen!
eerst kon de mijn baarmoeder niet goed in beeld krijgen! Ik kreeg het spaans benauwd! En mijn man ook!
Maar mijn baarmoeder speelt al sinds afgelopen maand spelletjes en verstoppertje!
Maar daar was dan het verlossende beeld! Het hartje!! Onze tweede Icsi wonder leeft!!
Wat ging mijn hart te keer. De degene die de echo maakte voelde het zelfs( volgens mij gaat je hard heel hard te keer). Maar het hartje van de kleine frummel deed het ook heel goed!
vervolg afspraak moet ik maandag nog maken die zou over 2 weken zijn! Gelukkig niet zo lang wachten:)! en 26november eind gesprek bij Gyn voor ICSI

Hier nog een mooie foto van  frummel hihi!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten