donderdag 15 augustus 2013

Deel twee van spannende tijden.

 Zoals ik jullie beloofd had zou ik vandaag vertellen  wat dat tweede deel nou in hield.
Daar gaan we dan:

Ik was al vrij vroeg wakker, maar bleef nog even liggen.
Ik zou namelijk toch pas rond 9uur gebeld worden.

Ohh wacht hoho!! Ik laat nu een heel stuk weg , zo weten jullie nog niet  waar dit naar toe gaat! Ik zou een korte toelichting geven.

Het begon op een vrijdag  om precies te zijn vrijdag  28juni om 12.15!
Ik had net de kinderen op bed (was weer aan het oppassen) Toen ik op me telefoon keek.
Hé ik ben gebeld door mijn manager en dat op een vrijdag (dat is mijn vrije dag.) Is wat ik dacht.
Ik had al allemaal leuke zinnetjes in mijn hoofd om tegen haar te zeggen terwijl ik wachte tot ze op nam.
 Aan de andere kant klonk mijn manager: hallo it's me  fijn dat je terug beld.
Ik uitleggen dat ik was aan het oppassen etc!
Toen ging ze me iets vertellen wat mij heeft laten zien hoe zeer ik ben gegroeid de afgelopen dagen!
Nou daar komt het: mijn manager zei :je weet dat er weer een ontslag ronde aan komt he. Ik zo ja.zei :helaas zit jij er bij!  BAHHMMM ik kreeg een klap in me gezicht. Ik heb  gehuild , ben even boos geworden. Maar me alles laten bezinken!  Toen drongen de woorden tot me door boventallig per 1aug t/m feb.  SHITT dacht ik hoe moet dat met onze wens etc!!! Paniek!!
Snel manlief gebeld die heeft me gekalmeerd aan de telefoon de lieverd!
Dat was het even in het kort!!

Ondertussen twee gesprekken (met personeelszaken )en een interne sollicitatie gesprek verder zijn we dan op het punt van vandaag gekomen.
Ik had dus afgelopen dinsdag een sollicitatie gesprek :op een vacature om een eigen BSO locatie te gaan op starten.  Gesprek ging erg goed. Vandaag zou ze me bellen rond een uur of negen of ik het geworden was.


Dahmmzz wat duurde dat wachten lang.  9, 15 nog niks ,
Ik moest naar de wc , maar stel ze beld als ik op de wc zit. Toch maar gegaan.
Onder tussen kletsen met zoon lief!
9.45 nog geen telefoon! ! Grr  dat is toch geen 9 uur!! Hehe om half 11 ging dan te telefoon!
Helaas we hebben voor de andere gekozen! Alles was goed , maar we hebben gekozen voor iemand met meer gelovige achter grond!! Dat is ook de visie van die school waar de BSO in zou komen.
Ik baal ik vind het erg jammer.!! Maar het lag gelukkig alleen maar aan het geloof!
Nu blijf ik zeer waarschijnlijk op mijn eigen locatie, maar dat heeft nog een vervolg.

Even voor de duidelijkheid  ik heb verschillende vacatures op gestuurd gekregen en daar moest ik aan geven welke 1 vacatures ik het leukst leek om te doen en waarom . Op nummer 1 had ik dus die eigen locatie en op 2 en 3 mijn eigen locatie.  Ik had voor nummer 1 gekozen omdat ik daar een hele nieuwe uitdaging inzag!een nieuw begin etc! Is altijd een droom geweest echt iets zelf opzetten. Maar wie weet in de toekomst.

 Zo dat was het even voor nu!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten