maandag 19 augustus 2013

Vervolg deel 2 spannende tijden

Het was vrijdag ochtend 16 augustus . Ik moest weer oppassen ,dit keer weer maar een ochtend dus dacht ik ga even naar de speeltuin met de kinderen en daarna boodschappen doen.

Eenmaal aangekomen bij de speeltuin ging mijn telefoon. Ik keek op mijn scherm en daar stond de naam van mijn manager! Ik nam meteen op.
Manager vroeg of ze gelegen belde ik. Ja hoor. De kinderen waren lief aan het spelen en kon ze goed in de gaten houden.
Ze vroeg hoe het ging na aanleiding van de afwijzing(zei was ook op de hoogte gesteld ) . Nou goed vertelde ik. Ze vond het goed dat ik het geprobeerd had. Het was een soort nieuwe weg in proberen te slaan ,uit de veilige zone zeg maar. Dat is nu niet gebeurd ,maar dat komt vast ooit.
 Ik gaf ook aan dat ik dan bij mijn tweede keuze bleef! En dat was de Bijenboom! Dat leek haar dan ook een goede keuze. Dus  ik blijf officieel bij me Oude locatie. Altijd fijn om bevestiging te hebben!! Dus vanaf feb nog niet werkloos!

Dus vervolg kwam best al snel haha!!

Na mijn vakantie maar gesprek aan vragen bij mijn Manager wat betreft Brusje traject!
 Dus ook daar horen jullie meer van!


Tot horens!

xxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten