donderdag 15 augustus 2013

Spannende Tijden

 Zo ik begin mijn eerste tekst al met een spannende Titel!


 Spannende tijden. Ik zou jullie vertellen van waar die titel. Vandaag was het deels zo ver!
 (Ik hoor jullie denken wat is er dan zo ver kom op vertel vertel!)

Vandaag is er weer een stap gezet voor een nieuw begin! Ik ga het jullie vertellen.
 Vanmorgen vroeg moest ik eerst Oppassen. Rond 8.15 ging de bel .
 Mijn Oppas kindje kwam weer gezellig spelen. We zijn eerst boodschappen gaan doen met zijn drietjes en daarna was het alweer bijna tijd dat hij op gehaald zou worden.

 Toen hij eenmaal naar huis was. Heb ik samen met mijn zoontje een broodje gesmeerd en op gegeten. TRINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG daar ging plots de deurbel.
En ja hoor daar was de koerier met mijn medicijnen!
Mijn medicijnen voor onze eerste ICSI poging voor een brusje voor onze kleine man! Wat spannend zeg!
 Ik legde alles op een tafel en pakte het uit , daarna de dingen die in de koelkast moest in de koelkast gelegd. Vandaag precies over een maand als alles mee gaat zitten beginnen we aan de eerste poging!
 Komt toch wel dicht bij zeg! Dit was de eerste stap van een nieuw begin!
 De tweede stap van een nieuw begin vertel ik jullie morgen als ik meer weet.
Dus ik hou jullie nog even in spanning.....

Verder vandaag de hele tijd daar aan gedacht haha!
Maar ook nog naar de kinderboerderij geweest samen met me zoontje en ook nog met mijn oppas kindje en zijn mama ( Zei belde om te vragen of ik zin had om mee te gaan).

Eenmaal weer thuis  gegeten en zoontje op bed gelegd .
Die na een paar keer uit bed te zijn gekomen nu lekker slaapt.

Terwijl ik dit nu schrijf belde mijn Collega me nog even tussen door om over het geen wat ik jullie morgen ga vertellen. Oei wat ben ik toch weer geheim zinnig aan het praten he haha!

Maar ik ga even stoppen  en duik ook me bed in.

 Toedels en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten