maandag 2 september 2013

Nog maar +- 13dagen te gaan tot!!

Hey daar was ik weer na een tijdje!!

Ik ben lekker een week naar Ouddorp geweest met mijn mannen.
We hebben heerlijk gefietst en veel gezien. We hebben zelfs in de zon gezwommen.
Het water was echt heerlijk!
Kortom een heerlijke vakantie!!

We zijn gisteren op 1 september  thuis gekomen.
Je zou denken niks bijzonders toch? Nou toch wel hoor.
Want in september gaat het dan na  lang wachten toch echt gebeuren.

Als alles mee zit dan zet ik rond 15 september  om  ongeveer 20.00 mijn eerste  spuit!
En hoe spannend ik het ook vind en hoe raar het ook klinkt ik kijk er naar uit!! Eindelijk beginnen! Eindelijke een echte kans op een tweede wonder!Eindelijk weer een kans om ons gezinnetje echt voor ons gevoel compleet te maken en een broertje of zusje voor onze kleine !

Vandaag mijn collega's en mijn baas ingelicht en die reageerde alle  erg enthousiast en wenste ons alle geluk van de wereld en dat het dus maar snel raak mag zijn!

Vandaag nog maar 13 dagen!! Dus minder dan 2 weken yeehh!
De dagen gaan hopelijk snel , gelukkig voldoende afleiding!! Werken Oppassen en vooral genieten van de dingen die ik nu al heb!
Maar ik tel stiekem in mijn hoofd alvast af! Elke dag bekijk ik mijn banner die ik op een Forum heb !
Elke keer als ik weer  lees dat iemand begonnen is of een punctie of terugplaatsing heeft gehad  zeg ik tegen mijn zelf over zoveel dagen  mag jij beginnen. Stiekem heel stiekem kan ik helemaal niet rustig afwachten haha.

Nou dit was het even voor nu!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten