woensdag 25 september 2013

Bijna eerste FM

Inmiddels spuit ik al weer een week decapeptyl en is vandaag dag 6 van puregon/ stimulatie.
Sinds maandag heb ik echt gevoel dat het een en ander gebeurt in mijn lichaam maar dit kan natuurlijk ook gewoon schijn zijn!
Ik voel gerommel,opgeblazen gevoel en steekjes. Maar jah dat kan ook gewoon komen omdat alles nu natuurlijk stil is gelegd!

Morgen ochtend heb ik mijn eerste Follikel Meting (FM). Dan gaan we kijken of er al groei te zien is en zo ja hoeveel. De vorige twee keren moest ik 3 fm's de eerste metingen was er steeds niet veel groei te zien. Dus ik ben erg benieuwd of het nu net zo is.

Ik kan me even niet voor de geest halen of ik vorige keren ook deze symptomen had voor de  eerste FM.
Toch wel weer spannend hoor zo'n echo!
Is er morgen goede groei te zien kan het zijn dat ik volgende week al de punctie heb en zo niet zeker eind volgende week denk ik of begin die week er op. We wachten dus maar weer af!
Zodra je besluit een kindje te willen of nog een kindje dan begint ook automatisch het lange wachten!
wachten op je menstruatie , wachten op je ei, wachten op een positieve test, wachten op echo's etc! Zo blijf je dus maar wachten.

Ik ben weer aan het oppassen dus ga nu snel even oppas kindje er uit halen.
Zoonlief is al wakker en ligt lekker op de bank een boekje te lezen.

Ik vertel morgen middag/ avond  hoe mijn eerste Fm is gegaan.

Toedels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten