woensdag 11 september 2013

Even oefenen met Puregon Spuiten

Zo ik zit even. De kindjes liggen weer op bed! Het is weer woensdag dus oppas dag hihi! Nu dus even weer tijd om te schrijven.

De titel zegt het al even! Nou dat klopt niet hoor haha!!
Ik had het al dagen in mijn hoofd om even 1 keer te oefenen.
Ik had van het ziekenhuis een proef ampul Puregon  mee naar huis gekregen om te oefenen.

Na veel uitstellen gisteren dan maar toch de stap genomen. Het is tenslotte bijna zover dat ik het echt moet doen.
Het duurde een tijdje tot ik de  Puregon  pen  pakte en uiteindelijk had ik de pen neer gelegd! Na een hele poos (in de reclame van GTST) Dan maar toch de stap gezet! Het ging heel makkelijk !! Die zenuwen  waren nergens voor nodig maar toch! Het blijft natuurlijk voordat je het daad werkelijk doet spannend!
En het zou iedere keer spannend blijven. Het zou wel steeds makkelijker gaan maar die spanning zou blijven.
Maar ben heel blij dat ik de proef spuit gezet heb. Dat maakt het steeds meer  echt dat we dat werkelijk gaan beginnen.

Helaas kan ik decapeptyl niet  oefenen want dat is de eerste spuit die ik zou moeten zetten. Maar ook dat gaan we volgende week overwinnen! Die naald is wel botter en dikker maar goed ,ik zeg altijd maar het is voor een goed doel!

Zo dat was het voor nu even! Snel weer een verslagje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten