zondag 29 september 2013

Tweede FM

Vandaag op deze prachtige zondag! Was het weer zo ver.
Om half10 werd ik verwacht voor mijn tweede FM.

Vandaag ging manlief ook mee. Dus daar zaten we met zijn drietjes!
We werden opgehaald.
Daar binnen vertelde ik dat prikken wel goed ging maar dat ik zo onwijs moe ben.
Dat komt door de hormonen en nu heb ik natuurlijk ook nog zoon lief!
Maar verder geen bijwerkingen gelukkig.

Ik me uitgekleed en weer op de bank gaan zitten met me benen om hoog.Mijn tweede eileider kwam goed inzicht. Daar telde ze er zeker 6 die mee gingen doen.
Links was wat moeilijker te vinden maar vonden die uit eindelijk ook. En daar zaten er 2!  Dus me lichaam heeft de afgelopen 3 dagen goed zijn/haar best gedaan.

Dinsdag moet ik weer terug. Waarschijnlijk krijg ik dan definitief te horen wanneer punctie,
Zoals het er u uit ziet zou het waarschijnlijk zaterdag worden en dan dus  donderdag nog 1 keer terug.
Morgen dus even mijn werk inlichtten want ik zou donderdag ochtend werken. Het kan zijn dat ik tussen door even weg kan als het niet kan dan moet ik vrij. Maar dat zien we dan wel weer.

Nou dinsdag sowieso een nieuw verslag!

Toedels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten