donderdag 26 september 2013

Eerste Fm

Vandaag was dan de dag!
De dag dat ik mijn eerste Fm zou hebben de eerste Fm voor een brusje.
Ik was al op tijd wakker.
Lekker ontbeten met me zoontje en nog even wat televisie gekeken.
Daarna samen met me zoon richting het ziekenhuis ,want we wilden daarna nog meteen door naar de gym. Dus kon hem net zo goed mee nemen.

Wij bij het ziekenhuis aan gekomen. Ik samen met me zoon naar boven door naar de fertiliteit afdeling.
Daar aan gekomen stond dat ik me beneden moesten melden!
Grrr  ik samen met mijn zoontje weer naar beneden!
Daar aan gekomen  gaat die vrouw achter de balie nog extra  lang iets doen voor een andere patiĆ«nt nog even dit nog even dat! Ik maar kijken naar de klok! Ik had om 9uur een afspraak en dat was het bijna!
'Mens schiet nou eens op'dacht ik!!
Hehe ze was eindelijk klaar! Ik snel weer naar boven met me zoontje.

We werden al gauw opgeroepen! Door de moeder van mijn Mentor kind!
Mevrouw It's me? Ik stond op en zei tegen zoonlief dat hij moest komen.
Ik schudde haar de hand. Tot haar verbazing had ze niet verwacht was de achternaam bij mij hoorde !
Ze was  erg blij voor ons dat we voor een tweede gingen proberen en was erg blij.
We liepen de kamer binnen. Zoon lief ging meteen van alles lopen doen haha! Kastje open maken enzo! Maar de arts ging er rustig mee om!
Na even gepraat te hebben. Mocht ik me uitkleden en in de beugels gaan liggen.
Tegen zoonlief hadden we gezegd dat hij op het tv'tje mee mocht kijken. Dat vond hij erg leuk hihi!

Ze ging eerst mijn baarmoeder bekijken en mijn baarmoederslijmvlies die was al 8mm dus mooi aan het opbouwen.
Verder zagen we al een paar eitjes zitten maar die waren allemaal nog kleiner dan 10 mm dus voor nu telden die nog niet mee.
Maar dit was een mooie eerste echo! Aankomende zondag om 9.30 heb ik weer een  FM.
Als het allemaal mee werkt heb ik waarschijnlijk  volgend weekend(5okt/6okt) de  Punctie!
Maar dat zien we dan wel weer! Eerst maar zondag afwachten.

Dus zondag een nieuwe update!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten