dinsdag 10 september 2013

Nog maar +/- 4 dagen

Wauw wat gaat de tijd zo snel!!

Eerst schreef ik over nog maar +/- 13 dagen en Nu  is het nog maar  +/- 4 dagen!
Bijna iedereen om me heen waarmee ik praat op een forum is al bezig met spuiten of heeft zelfs al punctie of
terug plaatsing  gehad. Die zitten nu in de zware wachtweken.

Maar nog een paar weken en ik kan beginnen! Wat spannend zeg!
Aankomende week heb ik het druk ,dus dan zullen die dagen vast snel gaan.
Ik kan niet wachten tot ik mijn menstruatie krijg!! Haha wat klinkt dat raar, zo zit je maanden/jaren  te hopen op geen menstruatie en zo wil je gewoon heel graag dat worden haha!

Wat mij wel nog tegen staat dat de moeder van een mentor kind ook een fm(follikelmeting) zou moeten doen.
Ik kan haar niet zeggen dat ik haar niet wil ,dit omdat ik anders misschien op de dagen dat het moet dus geen fm kan hebben en dat zou het proces in de war schoppen. Zij heeft toen der tijd ook de fm's gedaan toen we bezig waren met ICSI voor mijn zoontje(toen kende ik haar nog niet via mijn werk).Daar is ze toen heel professioneel mee om gaan. Dus ik moet vertrouwen hebben dat ze dat nu ook doet. Maar raar blijft het wel hoor.

Maar dat zien dan wel weer! Yeeeh nog maar +/- 4 dagen en dan gaan we er voor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten