woensdag 18 september 2013

Klaar voor de start!

Hoe toepasselijk de Kinderboeken week Thema Sport en spel met als Motto : Klaar voor de start!
Dit hele traject is een soort van sport. Medicatie op de juiste manier toe dienen of/en klaar maken.
Zorgen dat je op tijd bij je afspraken komt en dat het dagelijks leven niet te veel beïnvloed wordt!
En zo is het ook een soort van Spel  je moet maar net geluk hebben dat alle factoren samen vallen zodat de embryo die is terug geplaatst uit eindelijk tot een gezonde baby groeit! En aan het begin van dit allemaal staan we in de Start blokken tot we dus eindelijk kunnenbeginnen aan het hele Sport en Spel!

Vandaag is het dus eindelijk zover zojuist onder GTST ben ik dan van start gegaan. De eerste decapeptyl zit er in! En het ging eigenlijk meteen goed!
Gisteren avond was dan eindelijk mijn Menstruatie  (eindelijk haha was maar een dagje te laat haha)daar!
Vanmorgen het ziekenhuis gebeld en mag vrijdag Puregon er bij gaan spuiten en Volgende week donderdag heb mijn eerste FM! Nou ik ben benieuwd :)!

Ook ben ik benieuwd hoe ik ga reageren op de hormonen. Vorige keren toen we voor zoon lief gingen viel het wel mee. Ik had meer energie en voelde me erg happy haha!

Zoals de Titel al zegt Klaar voor de Start!!

En tot snel!!

2 opmerkingen: