dinsdag 1 oktober 2013

Derde FM

Daar was ik dan weer.
Even een korte Update.

Vanmorgen om 8.30 weer een fm.
Zoonlief weer mee(heerlijk dat hij zo makkelijk is en dus mee kan).
In totaal zijn er rechts  4  eitjes gevonden die mee doen er was er nog 1 maar die was al 19mm dus die gaat waarschijnlijk niet mee doen. Links  2 die mee zouden kunnen doen.
verder nog veel kleintjes, Maar die doen er dus niet toe.
Ik ga zelf uit van 4 in totaal. Klinkt niet veel maar beter iets dan helemaal niets haha!
Donderdag moet ik weer terug.
En dan zeer waarschijnlijk zaterdag de punctie.

Mijn werk is ook op de hoogte! Ik ben donderdag vrij en voor dinsdag ook al vrij gevraagd voor hopelijk de terugplaatsing! Laten we hopen en bidden op een terugplaatsing.

Donderdag weer meer!!Nummer 4!!
Wat ik wel hoop is dat ik beter slaap vannacht! Want afgelopen nacht heb ik heel vervelend geslapen  zacht gezegd. Had echt buikpijn.

Dat was het weer even! Donderdag volgende verslag!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten