zondag 20 oktober 2013

14dagen na punctie!!


Dan was vandaag dan eindelijk de dag!!
Ik zou gaan testen en ohh wat was ik bang!
Ik voelde al steeds dingen die zowel  zwangerschap konden beteken , als aan komen menstruatie!

Ik kreeg zelfs angst om te testen!
Vanmorgen vroeg was ik al een keer wakker maar stelde het uit.
De tweede keer  om 6uur  heb ik me uit bed gehesen.
Op naar de wc en even test doen.

Terwijl ik wachte  zag ik al iets verschijnen. Maar  het roze was nog niet helemaal weg getrokken.
ven late werd het steeds duidelijker.
Ik manlief wakker gemaakt en samen gekeken en ja hoor !! WAAAAAAAAAAAAAAHHH Wij verwachten een tweede kindje!!
En dat na de eerste ICSI poging!! Wow Nu heel hard duimen dat het goed blijft gaan.
Maar voor nu zijn we Zwanger!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten