dinsdag 8 oktober 2013

De Terug Plaatsing!

Vandaag was het dan zo ver!!
De terug plaatsing! We werden  opgehaald door mijn Schoonvader.
Toen we ons daar gemeld hadden. Gingen we wachten. En pff wat moest ik toch nodig naar de wc!
Maar ik mocht niet want ik moest een volle blaas hebben voor de terugplaatsing!
Na een tijdje wachten werden we geroepen.
We kregen te horen dat er geen  cryo's waren maar goed daar waren we al vanuit gegaan!
En dat die ene die terug geplaatst werd een 10cellige embryo was.Nou zegt dat niet zo heel veel maar klinkt wel heel goed hihi!!Maar we gaan het zien over een paar weken.
Ik ben daarna meteen naar de wc geweest om me blaas te leggen. Maar ook wel weer spannend zo na de terugplaatsing.
Na de plaatsing borrelde het heel erg.  Maar we aan het zien hihi.

Nu kunnen de wachtweken beginnen.

Tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten