vrijdag 25 oktober 2013

Bijna een week geleden

Pff  wat gaat de tijd toch snel!!
Alweer bijna een week geleden testte ik positief!!
En ik kan jullie vertellen het besef is er nog steeds niet.
Ik heb nog steeds het gevoel elk moment ongesteld te kunnen worden.
Maar als ik naar mijn testen kijk (waarvan gisteren de laatste) dan ben ik toch echt zwanger!
Ik heb nog 1 test liggen en die wil ik graag ergens volgende week doen. Dat is weer zo'n indicator,
Puur omdat ik dus nog steeds niet helemaal geloof!! Raar is dat hoor.
Zo'n tweede  zwangerschap is voor mij deels anders maar deels het zelfde maar ohh zo spannend! |
Dat is het voor iedereen denk ik maar had niet verwacht zo in onzekerheid te leven:-(!
Ik hoop toch dat ik binnen kort min of meer kan gaan genieten.

De symptomen liegen  er niet om! Misselijkheid, eetlust, winderigheid,darmen die mee werken en borsten die aventoe knallen haha! En hele opgezette gevoelige buik.

We wachten maar af!! meer kunnen we niet doen.

Ik heb inmiddels ook mijn schoonouders in gelicht die waren erg blij!
En woensdag heb ik mijn moeder gebeld. Die had het echt niet verwacht! Het kwam geheel als een verrassing hihi!Zo leuk hun reactie!!

Ik heb ook afspraak voor de eerste echo staan die staat op 8november 2 dagen na de verjaardag van Zoonlief laten we hopen dat  een mooi verjaardagscadeautje is hihi:)!

Zo dat was het weer even tot snel!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten