donderdag 3 oktober 2013

Vierde FM

Vandaag ging de wekker al om 7.15 ik kan jullie vertellen dat vroeg is voor mij doen !
Ja zelfs met een kind is dat vroeg!
Zo had ik ook helemaal geen zin om op te staan haha!
Maar uiteindelijk toch gedaan. Snel gedoucht en aan gekleed.
Zoonlief had onder tussen zijn broodje op! Hem ook aan gekleed. Manlief gedag gezegd(die werkt op donderdag een halve dag thuis) en toen zijn Zoonlief en ik op weg naar het ziekenhuis gegaan.
Daar aan gekomen waren we meteen aan de beurt.
Weer zelfde praatje hoe gaat het nu etc! Daarna weer in de beugels en we gingen kijken hoeveel of me lichaam hard gewerkt had!  Nou dat was zeker het geval rechts zaten er 6 die zeker mee doen en links 1 die mee doen.
Ze heeft dan ook de  punctie aan gevraagd e ik zou dan door het ziekenhuis in Leiderdorp gebeld worden.
Rond  14uur ging dan de telefoon een aardige vrouw aan de telefoon die vroeg of  mevr er ook was. Ik zeg dat ben ik ook haha!! Ik stond met mijn meisjes daar bekent! Echter gebruik ik die zelf helemaal niet meer.Maar dat terzijde nu weer even terug op wat wel er toe doet!
Ze vertelde me dat ik om 23uur decapeptyl moest spuiten en om 0.00 de pregnyl ! En absoluut niet de   puregon! Maar dat wist ik al!
Punctie is aankomende zaterdag.
Echter werd ik even later gebeld dat de pregnyl tijd en decapeptyl vervroegd zijn. Vind ik niet erg kan ik  relatief op tijd me bed in!
Spannend weekend dus!
Als  zou  Zaterdag verslag doen over hoe de punctie ging!

Nu ga ik snel koken.
Toedels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten