woensdag 16 oktober 2013

Alweer een week verder!!

Zo weer tijd voor even een stukje vanaf mijn kant hihi!

Het is alweer een week en een dag geleden dat ik de terugplaatsing heb gehad,
Onder tussen voel ik van alles. Maar dit van alles kan ook te maken hebben met naderende onheil!
Lastig ,lastig al die gevoelens en kwaaltjes vooral kwaaltjes haha!

Om me heen is de een naar de andere zwanger  of gaat al testen.
Gisteren zijn de testen binnen gekomen,maar ik kan me nog bedwingen.
Ik leef liever in onwetendheid dan dat ik negatief test! Dus een soort struisvogel gedrag!
Wat er niet is of staat dat is er ook niet tot het tegen deel bewezen wordt!
Echter zeg ik ook heel duidelijk ik ben nog niet zwanger!! Ook al heb ik een bevrucht eitje in me! Wat zich alleen hoeft in te nestelen . Ik ben pas zwanger bij een goede positieve test!
Dus mensen ook jullie geduld wordt nog even op de proef gezet!

Ik ga er weer vandoor.
Volgende post zou denk ik zijn als ik getest heb.

Toedels.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten