maandag 7 oktober 2013

Wel of niet Terugplaatsing?!

Gisteren goed door gekomen maar pff wat een nacht! Allemaal negatieve gedachtes in me hoofd. Heel weinig geslapen. Ergens  bekroop me  erg de angst dat er geen terugplaatsing zou zijn.

Vanmorgen vroeg kwam zoonlief bij me liggen. Dat had ik even  nodig!
Wat een vreugde kan dat manneke brengen zeg! We gingen samen even hoela hoep kijken.
Daarna ontbijten en ik douche.
Daarna hem onder de douche gezet en aan gekleed.

Toen hem naar de peuterspeelzaal gebracht. Ik bleef iets langer kletsen en voelde een soort getril maar schonk er geen aandacht aan. Toen ik weer naar buiten liep zag ik dat Leiderdorp gebeld had! Shit dacht ik. NU al! het was pas kwart voor 9 en ze hadden op papier gezet  tussen 9.30 en 11.00 . Van alles ging er door me hoofd. Dus ik snel naar huis en terug gebeld!
Nou eerst waren er 4 wachtenden voor me etc! Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de andere kant aan de lijn.
Die verbond mij door. En toen kreeg ik het verlossende woord!
Er zijn van de 7eiccellen  5 embryo's(bevrucht) ontstaan! En we zouden graag 1 er van morgen  terug plaatsen!! Morgen hoort u  of er iets in gevroren kan worden.
Ik bedankte haar en hing op! Ik sprong een gat in de licht! wat een goed nieuws!!
Ik manlief appen en hij was ook door het dollen. Hij had ook slecht geslapen en stond onder spanning.

Nou dat was het voor nu!
Morgen verslag over terugplaatsing.

Toedels!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten